Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Autor |
Wiadomość |
wojo900
|
Wysłany: Wto Cze 14, 2022 9:13 pm Temat postu: opony kurierem |
|
|
Muszę zlecić odbiór opon kurierem. Pytanie tylko jakim i na co zwrócić uwagę? Ma ktoś z Was doświadczenie w temacie? |
|
Powrót do góry |
|
 |
otolka
|
Wysłany: Pią Lip 01, 2022 9:08 pm Temat postu: |
|
|
Co prawda nie mam doświadczenia w temacie, ale można poszukać informacji w internecie. I z tego co znalazłam to tutaj https://www.oponykurierem.pl/ opony samochodowe są transportowane przez kurierów więc wszystkiego z tej strony się dowiesz. Warto ją sobie gdzieś zapisać |
|
Powrót do góry |
|
 |
kentinoo
|
Wysłany: Wto Lip 12, 2022 8:39 am Temat postu: |
|
|
Cześć!
W takim razie ja mam do Was pytanie odnosnie oferty https://olmax.com.pl/oleje-silnikowe/ co mozecie powiedziec na ten temat? Czy oplaca sie kupowac oleje silnikowe wlasnie u nich? Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że podpowiecie mi trochę. Pozdrawiam  |
|
Powrót do góry |
|
 |
burza
|
Wysłany: Sro Mar 15, 2023 1:32 pm Temat postu: |
|
|
A ja właśnie poszukuję do swojej firmy sprawdzone, niezawodne opony przemysłowe. Musiałbym wymienić przy niektórych maszynach i tak zastanawiam się, gdzie najlepiej byłoby dokonać zamówienia? Tak zastanawiam się nad tym czy nie postawić tutaj na firmę Alleopony24.pl - bo widziałem, że są oni polecani. |
|
Powrót do góry |
|
 |
lucynka
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2023 8:36 am Temat postu: |
|
|