Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
opony kurierem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

wojo900



Dołączył: 16 Gru 2017
Posty: 2355

PostWysłany: Wto Cze 14, 2022 9:13 pm    Temat postu: opony kurierem Odpowiedz z cytatem

Muszę zlecić odbiór opon kurierem. Pytanie tylko jakim i na co zwrócić uwagę? Ma ktoś z Was doświadczenie w temacie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

otolka



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 801

PostWysłany: Pią Lip 01, 2022 9:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co prawda nie mam doświadczenia w temacie, ale można poszukać informacji w internecie. I z tego co znalazłam to tutaj https://www.oponykurierem.pl/ opony samochodowe są transportowane przez kurierów więc wszystkiego z tej strony się dowiesz. Warto ją sobie gdzieś zapisać
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

kentinoo



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 1612

PostWysłany: Wto Lip 12, 2022 8:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć!
W takim razie ja mam do Was pytanie odnosnie oferty https://olmax.com.pl/oleje-silnikowe/ co mozecie powiedziec na ten temat? Czy oplaca sie kupowac oleje silnikowe wlasnie u nich? Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że podpowiecie mi trochę. Pozdrawiam Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

burza



Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 15, 2023 1:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja właśnie poszukuję do swojej firmy sprawdzone, niezawodne opony przemysłowe. Musiałbym wymienić przy niektórych maszynach i tak zastanawiam się, gdzie najlepiej byłoby dokonać zamówienia? Tak zastanawiam się nad tym czy nie postawić tutaj na firmę Alleopony24.pl - bo widziałem, że są oni polecani.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

lucynka